Radio Armonia - O referinta in incertitudine! Radio crestin online 24/7

Asculta zilnic Radio Armonia si vesteste Evanghelia.
Creeaza intre oameni un spatiu al armoniei cu Dumnezeu.

AcasăStiriSTUDIU: Majoritatea milenialilor și tinerilor din Generația „Z” nu consideră căsătoria că...

STUDIU: Majoritatea milenialilor și tinerilor din Generația „Z” nu consideră căsătoria că fiind un obiectiv în viață

Noi cercetări de la Grupul Barna împreună cu organizația umanitară creștină World Vision, a dezvăluit că noua generație de tineri din întreaga lume este mai interesată de urmărirea succesului profesional decât de formarea unei familii și construirea unui cămin.

Studiul, intitulat „The Connected Generation Report“ documentează concluziile colectate de la peste 15.000 de interviuri cu tinerii din categoria Generației „Z” și Generației Milenare, în 25 de națiuni și nouă limbi.

Selectarea națiunilor pentru studiu s-a axat pe țări și regiuni în care Grupul Barna și World Vision primesc cereri dese de idei bazate pe cercetare, au menționat cercetătorii în raportul publicat joi. Sondajul a fost oferit în engleză, franceză, portugheză, spaniolă, germană, română, coreeană, indoneziană și taiwaneză.

Printre participanții la sondaj, aproximativ jumătate și-au încheiat studiile și au devenit independenți financiar. Aproximativ 40% au declarat că au călătorit în alte națiuni, au început o carieră și au devenit „maturi spiritual”.

Un sfert dintre cei intervievați, au avut că scop prioritar să se căsătorească sau să aibă grijă de săraci; 21%, au spus că au ca prioritate achiziționarea unei locuințe.

Practicarea creștinismului, i-a determinat pe tinerii adulți să își formeze familii, aproape o treime afirmând că s-au căsătorit, 37% au raportat că au devenit părinți, iar 53% au spus că au devenit mai maturi spiritual. Studiul a făcut distincția între creștinii „practicanți” și „nepracticanți”.

„În timp ce obiectivele orientate spre familie ar putea urca mai sus pe lista de priorități, deoarece înaintează în vârstă, aproape 4 din 10 tineri adulți își propun, de asemenea, să își urmeze visele (38%) și aproximativ unul din trei vrea să înceapă o afacere (36 %), să călătorească în alte țări (32%) sau să devină independenți din punct de vedere financiar față de părinți (30%)”, a menționat raportul.

„Obiectivele care nu au ajuns în top 10 pentru tinerii adulți pe plan mondial sunt, printre altele, îngrijirea nevoiașilor (23%), dorința de a deveni mai maturi spiritual (21%) sau dorința de a se bucură de viață înainte de a avea mai multe responsabilități (20%).”

În rândul creștinilor practicanți, procentajele stau diferit.

Datele arată că 32% dintre creștinii practicanți au declarat că a avea grijă de cei nevoiași se numără printre prioritățile lor, spre deosebire de 21% dintre creștinii nepracticanți, 26% dintre tinerii cu credințe altele decât creștine și 17% dintre cei care nu au nicio credință.

Datele dezvăluie, de asemenea, că atât Generația Milenialilor, cât și Generația „Z” sunt foarte orientați către succes, „ambele generații trecând mai departe de obiectivele de viață tradiționale ale generațiilor trecute, la un curs de viață care necesită realizare sau cel puțin stabilitate în educație, carieră și finanțe.”

Raportul corespunde cu alte date ale sondajului din ultimii ani, care arată că generațiile tinere din întreaga lume, dar mai ales din SUA, se îndepărtează de credință și sunt acum catalogate drept „independente” – cele care nu au o apartenență religioasă specială. O astfel de schimbare explică probabil, în parte, tendința de a se îndepărta de obiectivele legate de formarea familiei, care este adesea asociată cu practică activă a credinței.

SURSA|ChristianPost


Sursa: STUDIU: Majoritatea milenialilor și tinerilor din Generația „Z” nu consideră căsătoria că fiind un obiectiv în viață” – Stiri crestine

Alte stiri si noutati

Versetul zilei

Romani 13:8

[Dragostea este împlinirea Legii] Să nu datoraţi nimănui nimic, decât să vă iubiţi unii pe alţii, căci cine iubeşte pe alţii a împlinit Legea.

Anunturi evenimente

Resurse video